Godišnja nagrada Luka Ritz
Županijsko priznanje za najuspješniju odgojno-obrazovnu ustanovu 2014.
Priznanje Krunoslav Sukić
Pohvala za doprinos razvoju volonterstva
Pohvala za Naj-akciju 2019 U okovima geta
AmbasadoRI odgoja i obrazovanja 2020.
Nagrada Školski volonterski klub 2020.
Povelja za Naj akciju 2020.
Županijsko priznanje za najuspješniju odgojno-obrazovnu ustanovu 2021.
AmbasadoRI 2022.
Pohvala za razvoj volonterstva 2023.
AmbasadoRI 2024.
Korisni linkovi:
Centar za sigurniji internet
Virtualna učionica vezana
za sigurnost na internetu
//www.sigurnostnainternetu.hr/
Savjeti i preporuke za
neometano korištenje
internetskih usluga i zaštitu osobnih podataka.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Komarci - edukativni film
dom mladoh
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža
Portal za škole
Hrvatski obrazovni portal
Prijava na stručne skupove
eMatica
Agencija za mobilnost i programe EU
eLektire
Pravobranitelj za djecu
U OŠ „Eugen Kumičić“ u Rijeci u četvrtak, 20. veljače 2020. otvorena je izložba učeničkih radova Čakavski kantunić. Izložba je postavljena u okviru četverogodišnjeg projekta Rijeka sjećanja, ponosa i snova te projekta Čakavski kantunić, a u povodu Međunarodnoga dana materinskoga jezika.
Program svečanog otvaranja izložbe započeo je podsjećanjem učenika na važnost čuvanja hrvatskoga jezika i čakavskoga narječja. Učenici su u svojim razrednim odjelima uz pomoć razrednika proučavali riječi iz našega kraja i izrađivali rječnike, priče, plakate želeći sačuvati riječi od zaborava, a možda i neke nove naučiti. Svi su se razredi potrudili i stvorili vrijedne, zanimljive, kreativne i originalne uratke. Na otvaranju je nastupio školski zbor i nekoliko učenika mlađih razreda koji su govorili stihove čakavskih pjesnika ili vlastite.
Učenici su, prikupljajući i bilježeći čakavske riječi, osvijestili razlike između standardnoga jezika i zavičajnog idioma te spoznavali ljepotu i bogatstvo hrvatskoga jezika. Kako su i ove školske godine sve aktivnosti u funkciji ostvarivanja projekta Europske prijestolnice kulture, tako su i učenici učili kako čakavsko narječje doprinosi posebnosti i bogatstvu grada.
Vesna Grginović-Karajić