Godišnja nagrada Luka Ritz
Županijsko priznanje za najuspješniju odgojno-obrazovnu ustanovu 2014.
Priznanje Krunoslav Sukić
Pohvala za doprinos razvoju volonterstva
Pohvala za Naj-akciju 2019 U okovima geta
AmbasadoRI odgoja i obrazovanja 2020.
Nagrada Školski volonterski klub 2020.
Povelja za Naj akciju 2020.
Županijsko priznanje za najuspješniju odgojno-obrazovnu ustanovu 2021.
AmbasadoRI 2022.
Pohvala za razvoj volonterstva 2023.
AmbasadoRI 2024.
Korisni linkovi:
Centar za sigurniji internet
Virtualna učionica vezana
za sigurnost na internetu
//www.sigurnostnainternetu.hr/
Savjeti i preporuke za
neometano korištenje
internetskih usluga i zaštitu osobnih podataka.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Komarci - edukativni film
dom mladoh
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža
Portal za škole
Hrvatski obrazovni portal
Prijava na stručne skupove
eMatica
Agencija za mobilnost i programe EU
eLektire
Pravobranitelj za djecu
Projekt učenika 6. razreda
Učenici 6. razreda u mjesecu su listopadu sudjelovali u malom projektu nastave Hrvatskoga jezika „Mala škola glagoljice“. Na nastavi jezika učili su o razvoju hrvatskoga jezika od njegovih početaka do izuma tiskarskoga stroja i hrvatskih inkunabula. Čitali su tekstove iz čitanke o istim temama.
Na dvosatu Hrvatskoga jezika radili su u nekoliko etapa. Podsjetili su se glagoljskih slova i napisali svoje ime glagoljicom. Ponovili su i kako se pišu brojke glagoljicom. Podijelili su se po skupinama izvlačeći papiriće u boji. Na svakom je papiriću pisao (glagoljicom) broj skupine. Tako su i sjeli.
Svaka je skupina dobila u toj istoj boji tekst napisan glagoljicom – priču o životu Ćirila i hrvatskoj glagoljici (svaka skupina - jedan dio priče). Učenici su, služeći se popisom glagoljskih slova, transliterirali glagoljski tekst u latinični. O napisanom su tekstu sastavili i tri pitanja kojima će provjeriti jesu li ostali učenici shvatili tekst.
U završnom su dijelu predstavili svoj uradak ostalim učenicima u razredu. Postavljali su im pripremljena pitanja.
Na kraju je nekoliko učenika prepričalo priču u cijelosti.
Učenici su bili vrlo aktivni i zadovoljni urađenim.