Godišnja nagrada Luka Ritz
Županijsko priznanje za najuspješniju odgojno-obrazovnu ustanovu 2014.
Priznanje Krunoslav Sukić
Pohvala za doprinos razvoju volonterstva
Pohvala za Naj-akciju 2019 U okovima geta
AmbasadoRI odgoja i obrazovanja 2020.
Nagrada Školski volonterski klub 2020.
Povelja za Naj akciju 2020.
Županijsko priznanje za najuspješniju odgojno-obrazovnu ustanovu 2021.
AmbasadoRI 2022.
Pohvala za razvoj volonterstva 2023.
AmbasadoRI 2024.
Korisni linkovi:
Centar za sigurniji internet
Virtualna učionica vezana
za sigurnost na internetu
//www.sigurnostnainternetu.hr/
Savjeti i preporuke za
neometano korištenje
internetskih usluga i zaštitu osobnih podataka.
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Komarci - edukativni film
dom mladoh
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža
Portal za škole
Hrvatski obrazovni portal
Prijava na stručne skupove
eMatica
Agencija za mobilnost i programe EU
eLektire
Pravobranitelj za djecu
JEDNA RIJEČ ZA JEDNU POZITIVNU OSOBINU
Učenici petih razreda obilježili su Svjetski dan ljubaznosti. To je bila prilika da razmisle o svojim postupcima, o svojim riječima, o odnosu prema drugima i sebi.
Na razmišljanje ih je potakao strip o bratu i sestri koji se zbog sitnice posvađaju. Učenici su morali odabrati riječi kojima bi djevojčica i dječak razgovarali bez svađe i vjerojatno postigli što žele. Svi su uspješno riješili zadatak. Zaključili su da se jednostavnim, iskrenim razgovorom može mnogo postići. Podsjetili su se i „čarobnih“ riječi: hvala, molim, izvoli, oprosti.
Slijedio je razgovor o tomu što je ljubaznost i kako ju možemo iskazati. Učenici su navodili različite primjere iz svakodnevnoga života.
Razmišljali su i o sebi. Utvrdili su da nisu uvijek ljubazni jedni prema drugima, ali i da većinu smeta kad je netko prema njima neljubazan.
Na papiru su nacrtali obris svoje ruke i izrezali ga. Na dlan su napisali svoje ime. „Ručice“ su krenule razredom, a zadatak je bio na svaki prst upisati jednu pozitivnu osobinu za učenika kojemu „ruka“ pripada. Svi su dobili svoje „ruke“ natrag.
Učenici su s radošću čitali što su im suučenici napisali. Radovala ih je pozitivna slika koju su dobili.
Bilo bi lijepo kad bismo svakoga dana svi bili pažljiviji i ljubazniji u ophođenju.