Godišnja nagrada Luka Ritz
Županijsko priznanje za najuspješniju odgojno-obrazovnu ustanovu 2014.
Priznanje Krunoslav Sukić
Pohvala za doprinos razvoju volonterstva
Pohvala za Naj-akciju 2019 U okovima geta
AmbasadoRI odgoja i obrazovanja 2020.
Nagrada Školski volonterski klub 2020.
Povelja za Naj akciju 2020.
Županijsko priznanje za najuspješniju odgojno-obrazovnu ustanovu 2021.
AmbasadoRI 2022.
Pohvala za razvoj volonterstva 2023.
AmbasadoRI 2024.
Korisni linkovi:
Centar za sigurniji internet
Virtualna učionica vezana
za sigurnost na internetu
//www.sigurnostnainternetu.hr/
Savjeti i preporuke za
neometano korištenje
internetskih usluga i zaštitu osobnih podataka.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Komarci - edukativni film
dom mladoh
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža
Portal za škole
Hrvatski obrazovni portal
Prijava na stručne skupove
eMatica
Agencija za mobilnost i programe EU
eLektire
Pravobranitelj za djecu
„Budi za 5 kao i 5.c"
Možemo se pohvaliti čestim sudjelovanjem u humanitarnim akcijama, djevojčice su aktivne u dramskoj grupi, dječaci u sportu, naš učenik R. K. je županijski prvak u stolnom tenisu, D. M. M. državni prvak u K-CK boxingu, I. V. državni prvak u triatlonu, I. M. 53 medalje iz plivanja. P. G. i M. B. su osvojili 2. mjesto na rukometnom državnom natjecanju. Kao razred jako smo složni i pomažemo jedni drugima. Najdraži predmeti su nam tjelesni i priroda. Najviše nas vesele pozitivne ocjene, profesori i razrednik. A voljeli bismo promijeniti naše nestašno ponašanje. Ah da smo mi učitelji škola bi bila uzbudljivo mjesto, puno zabave, ali i kreativnog učenja. Škola najviše od svega bilo bi mjesto bez nasilja i mjesto puno ljubavi.
Naši razredni biseri: „Barem nešto nisam prepisao od tebe, ali sam prepisao s ploče!“ Učiteljica: „Je li stablo žive ili nežive prirode?“ Učenik: „Nežive!“, „Na neke se učenike loše ocjene lijepe kao magnet!“, Jedan učenik čita tekst na engleskom i umjesto "finished", pročitao "fising“, "Vrste madeža - prištić".